Service


Bestellen

Het bestellen via Deooievaarsmand.nl is simpel!

1. Selecteer uw product

2. Plaats uw product in de winkelwagen

3. Klaar met winkelen? Klik op “ naar de kassa “

Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.

4. Klik op “veilig bestellen “

5. Kies de betaalmethode

6. Zodra u de betaling heeft voldaan, ontvangt u een bevestigingsmail

7. Uw bestelling wordt z.s.m. uitgeleverd

Verzendwijze:

Levertijd is gemiddeld twee à drie werkdagen, afhankelijk van uw vestigingsplaats en of het product op voorraad is. Wij kunnen u desgewenst vooraf telefonisch of per email laten weten wanneer uw levering gaat plaatsvinden

Voor het bezorgen van uw bestelling maken wij gebruik van externe bezorgdiensten. Voor kleine pakketten wordt gebruik gemaakt van TNT Post. Voor grote pakketten hebben wij een koeriersdienst in de hand. Zij leveren uw bestelling.

Als u niet thuis bent, laat uw TNT Post chauffeur een ‘Niet Thuis Bericht’ bij u achter. U ontvangt dit bericht op het moment dat de pakketzending niet kan worden afgeleverd.

Transport risico

Deooievaarsmand.nl is verantwoordelijk voor uw bestelling totdat u deze in ontvangst heeft genomen en in uw bezit is. Ook transportschade valt hieronder. Het is van belang dat u beschadigde pakketten niet accepteert en mee teruggeeft aan de bezorgdienst.

Betaling

iDeal

Met iDeal kunt U veilig en gemakkelijk betalen.

U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door Uw eigen bank).

Als internetbankierder kunt U direct gebruik maken van iDeal, zonder dat U zich daarvoor hoeft aan te melden.

iDeal is o.a. geschikt voor ABN AMRO, INGbank, Rabobank en SNS Bank.
Vooruitbetaling

U kunt het totaalbedrag ook eerst zelf overmaken op één van onze rekeningen.

De snelste verwerking is om het bedrag van bank naar bank over te maken. Ons banknummer kunt U vinden in de bevestigings-email die U ontvangt na het afronden van de bestelling.

Zodra wij Uw betaling hebben ontvangen, versturen wij Uw bestelling zo snel mogelijk.
Onder rembours (betalen bij de postbode)

Contant betalen bij uw postbode.

Kunt u niet gepast betalen, of bent u niet thuis, dan kunt u nog drie weken het pakket op halen op het postkantoor en betalen.

Wanneer u besteld onder rembours nemen wij contact met u op.
Voor remboursbetalingen brengen wij 10 euro betaalkosten in rekening, dit zijn de kosten van Post NL voor de bezorging onder rembours.

De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat bij het afronden van uw bestelling voor rembours is gekozen.

Ruilen & retourneren

Regels voor ruilen en retourneren

Bij ons staat service voorop en wij zijn pas tevreden als U tevreden bent. Indien het onverhoopt gebeurt dat u iets koopt waar u eigenlijk toch een andere verwachting van had dan is ruilen of uw geld terug voor ons geen probleem. Geen lastige vragen, geen gedoe.

Voor het retourneren van artikelen gelden echter wel enkele regels.

Het product dient indien redelijkerwijs mogelijk in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd te worden retour gestuurd.
Bij producten die beschadigd of niet meer compleet zijn wordt een schadevergoeding in rekening gebracht.
Artikelen kunnen worden geruild of retour worden gestuurd als u dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons meldt. Waarna u nog 14 dagen de tijd heeft om het artikel aan ons retour te sturen.
Terugbetaling van het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending zal uiterlijk binnen 30 dagen geschieden.
Voor het kosteloos retour zenden van artikelen dient u van te voren contact op te nemen met Deooievaarsmand.nl.

Garantie

Een garantiegeval dient per e-mail aan ons te worden doorgeven.

Hierbij dient u het volgende te vermelden: Factuurnummer, klantgegevens, artikel en een duidelijke omschrijving van de klacht.

Deooievaarsmand.nl zal uw garantie aanvraag binnen 2 werkdagen beoordelen en terugkomen met verdere informatie op uw aanvraag.
Soms gebeurt het dat een artikel bij aflevering direct defect of beschadigd is. U dient dit schriftelijk binnen 2 maand na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Het artikel wordt dan zo snel mogelijk omgeruild voor een nieuw exemplaar.

De garantie is niet van toepassing op:

Schade als gevolg van oneigenlijk gebruik.
Onderdelen getroffen door slijtage.
Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst / aanschaf van het product.
Ik heb fout besteld
Wij willen u vragen een mail te sturen of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij dit voor u kunnen nagaan. U kunt ons bereiken per e-mail info@Deooievaarsmand.nl of telefonisch +31(598) 632081, op werkdagen van 9.00-17.00 uur.

Klachten

Deooievaarsmand.nl doet zijn uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het zijn dat u niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. Graag vernemen wij dit per telefoon of e-mail.

Hoe behandelen wij uw klacht?

Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 24 uur ontvangt u een reactie)
Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
Wij nemen contact met u op om een mogelijke oplossing voor te leggen
Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
Wij gebruiken uw ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Contact

Deooievaarsmand.nl

T.a.v. Klantenservice

Boven Oosterdiep 117

9641 JP Veendam

T | 0598-632081

Mobiel | 06-13923634

info@deooievaarsmand.nl

Bedrijfsgegevens:

K.v.k. Groningen 02074486

BTW-nummer NL 194584896B01